;

miercuri, 9 mai 2012

Masterchef :)

        mda, cum ziceam, daca e marti e Masterchef... incepe sa se simta ca e concurs :) si asta imi place.
        sarcinile au fost faine. sa faca un desert, timp de lucru o ora. unii au facut, altii n-au terminat, la unii le-a iesit aiurea. cred si eu ca trebuie sa fie ceva super-mega-extra, dar cred ca si un pandispan simplu decorat fain salva proba. mda, de acasa, tolanit, iti vin tot felul de idei. eu, as fi facut un tiramisu, ceea ce ar fi fost ceva banal, ma rog, poate cu decoratul il faci sa fie altfel. 
         proba  2, sa gateasca iepure. hihi. eu n-am gatit niciodata iepure. mi s-a parut greu dar ceva bun trebuia sa iasa. cred ca daca te duci la o asemena competitie ai placerea de a studia retete, de a le gati in gand :) si idei despre cum sa faci ar trebui sa curga, fara numar :). de, eu am mancat iepure, mi-e usor sa zic. 
        proba 3, sa ghiceasca pestii!!! asta da. io nu stiu daca ghiceam cinci. cica dorada! :) asa dupa nume le recunosc, dar dupa solzi, mustati, "ochi si urechi" nuuuu :) proba asta mi s-a parut grea.
         Din competitie a iesit Sisoco. El a primit si saptamana trecuta o sansa pe care n-am considerat ca o merita. Nu stiu cat de priceput era in comparatie cu ceilalti, la bucatarie, dar mi-a placut de el ca si om. Era funny, era o pata de culoare :), era haios, mereu pufnea, traznea cate una, ofta, sarea, se agita, se entuziasma, transpira ... 
       PS: Ma enerveaza concurentii care atunci cand sunt in impas au o scuza lacrimogena si induiosatoare. Totusi, e un concurs de gatit nu de lamentari.
         Mda, chefii astia, ar mai trebui sa faca o chestie, sa invete in fiecare emisiune participantii si telespectatorii cate ceva, un mic secret, uite cum puteam sa aranjam farfuria lui X sau Y, nu doar sa zicem ca e parca Antipa cu legume si T-rex ... Ca doar cu ASA NU cu ce pleaca ei acasa?
        si tot ei ar trebui sa sanctioneze niste gesturi not fair ale participantilor... adica daca s-au impartit ingredientele in mod egal, cine ia mai multe sa suporte consecintele. 
         mda, inca n-am niciun concurent favorit si nici nu vad vreun castigator. anyone?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu