;

marți, 22 mai 2012

Apus de soare, Turnul Pompierilor - Satu Mare, again :)

de noaptea muzeelor am ajuns iar la Turnul Pompierilor. voiam sa prindem apusul din turn si l-am prins.asta n-ar fi posibil intr-o zi obisnuita pentru ca programul de vizitare e mai scurt. o, da :) chiar asa. m-am uitat EU pe net si am vazut ca soarele apune la 7.40 si cand colo a apus la 8 .40. La ce m-am uitat n-as putea zice asa ca am stat o ora in turn :) Super magic:) . Na, chiar a fost fain.Am stat la povesti. Orasul de sus, batea o lumina calda pe cladirile din jur, soarele se schimba de la un moment la altul, interesant.
si asa

mda,  fie nu stiu eu sa fac poze la soare, fie imi trebuie alt aparat foto, mai destept.
nu inteleg cum sa imi iasa soarele ca o stea?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu