;

luni, 21 mai 2012

Cum sa prinzi un greiere :)

          eu nu stiu daca am mai vazut greieri pana ieri. poate ca da. ca insectar am avut. si cineva mi-o fi prins si mie niste chestii ca stiu ca am luat 10 :D
         cred ca trebuie sa fii tare grozav sa ii prinzi. mda, fiecare cu talentul lui, ieri puteam prinde doi greieri da ce sa fac cu ei? greierii se prind usor, asculti de unde canta ei (asta e partea grea), iti trebuie "urechi polifonice". apoi cauti ascunzatoarea lor. apoi cu un fir de iarba il zgandari pe cantaret. si el vine, nu se lasa  asteptat. daca n-ai mai facut asta niciodata si esti curajos ca mine :D fii atent aici... asa arata greierele...

 don`t panic and freak out :) like I almost did.
pai eu n-am stiut ca is asa de mari! si nici ca vine asa de repede. si nici ca are antene asa de mari. si nici ca...
             cri-cri.

2 comentarii: