;

luni, 28 mai 2012

Festivalul de Teatru, ultimul episod

          Gata si cu festivalul de teatru. Imi pare rau ca n-am ajuns la spectacolul de la Odeon. Am mai vazut o piesa in limba maghiara, Flori de mina, cu titrare, scrisul se vedea prost, enervant pentru mine, am reusit sa citesc vreo 80% din replici. Altfel spectacolul a fost frumos. Oamenii se distrau foarte bine, am inteles ca vorbeau si mai colorat decat se traducea si daca si asa m-am distrat inteleg de ce se distrau ceilalti.
          Era surprinsa o trista realitate, oamenii o duceau greu de fapt dar, cand vine televizunea, Ivan zice ca o duce bine, foarte bine, ca aici traieste si vietuieste, si munceste si ca mai e si fericit si ca respecta traditiile :D. Si repeta la nesfarsit. Mda. Mi-a placut partea cu traditiile :D.
          Doi actori jucau rolul unor oameni beti :D :D :D si erau incredibil de credibili :D. Ma gandesc cum se distreaza ei la ei acasa, cum isi zahaie gagicile sau nevestele cand au chef. Imi aduce asta aminte de o poveste, o prietena imi povestea ca cineva bea bere fara alcool si pe cand era la a 3-a nevasta-sa era deja crizata ca el era beat :D.
         Am fost aseara la spectacolul Amalia respira adanc, un monolog. Rolul mi s-a parut foarte greu si actrita foarte buna dar am plecat de acolo cu tristete in suflet, nu vreau sa stiu de paradisul nimanui si nici cine cu cine se mai intalneste dupa moarte...
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu