;

marți, 15 mai 2012

Lacul albastru - Baia Sprie

          mda. Zi frumoasa si senina. Sambata am fost in Maramures. Maramures land of dreaming. Din seria avem o tara frumoasa, ca asta este adevarul dar pe unii ii doare gura sa recunoasca, iaca impresii de la Lacul Albastru. Ia vedeti si voi ce minunatie!

         La acest lac, de a carui existenta am aflat intamplator sau poate ca nimic nu-i intamplator, se ajunge tare usor. Cu masina pana in Baia Sprie, langa Biserica Romano-Catolica lasi masina si pe jos 45 de minute pana la lac. Asa in plimbare.Prin padure

Este marcaj (punct rosu si cruce rosie) Cand ajungi acolo nici nu stii... ca pe drum mai vezi un caine, niste flori, un izvor, conuri, carari, lumini si umbre ce strabat padurea, mai o insecta si hop si lacul.
         Mie tare mi-a placut. Fiind sambata ma gandeam ca o sa ne calcam pe picioare, pe mana, asa de aglomerat va fi dar neah, nici vorba. Asa lac fain mai rar. Ma enervez ca am trecut prin Baia Sprie de multe ori dar nimeni n-a stiut sa-mi zica pana acum de el!!! Si localnicii explicau mai greu, si ala ultimul de l-am intrebat, arata cu mainile incrucisat si explica atata de clar cum lasam masina unde se termina asfaltul incat l-am oprit si am zis, ok, masina e acolo, o luam la stanga sau la dreapta, la care el... toooot inainte! :D
Numai datorita lui am ajuns acolo si a altor oameni pe care D-zeu ni i-o fi scos in cale :)
          De abia astept sa ma mai duc o data acolo, am vazut ca sunt doua trasee faine si musai sa mergem. musai cu M mare!
           iaca si poze cu lacul. mergeti si voi ca ii tare fain.
Iaca si lacul de sus, ca ne-am plimbat oleaca :)
 
na ce sa zic. super pe acolo. recomand cu caldura :) Sa ai o zi super! >:D<

2 comentarii:

  1. Buna ziua. As vrea sa folosesc pozele dvs pentru a ilustra un articol.
    Cum pot lua legatura cu dvs in particular?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Adresa de contact : istraterestra@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere