;

duminică, 1 aprilie 2012

Praga :) ultimul episod.

vad ca n-am scris despre castel nimic si e ditamai castelul :)

 este impresionant. foarte mare, o gramada de curti interioare, mai multe cai de acces, puncte de belvedere deci o placere sa te ratacesti pe acolo. Am asistat si la schimbarea garzii,

 stiam ca e la ora 12 asa ca am ajuns din timp si am stat chiar in primul rand. Frumos moment, erau niste ferestre la care au tras perdelele si m-am mirat ca" acum ii apuca aerisitul, cand se schimba garda!" si in fiecare fereastra a aparut un soldat care canta la ceva :) . excuse me.
 Intr-o curte interioara e Catedrala Sf. Vit. Tare faina, interior +exterior, dar prea apropiata de un zid...

de fapt multe lucruri mari si frumoase la Praga nu erau prea vizibile datorita apropierii cladirilor, stradutelor inguste... Catedrala asta are si niste vitralii tare frumoase.
Tot aici, pe aproape e si vestita Ulita de aur, cea mai ingusta strada din Praga. Casele sunt chiar de pitici :). Frumos.
 ce mi-a mai placut acolo era ca o gramada de oameni cantau :). Te miri la ce! Dar sunete se auzeau la tot pasul. Mi-a placut mult si papusarul acesta :)
            In fine, ma uit la poze si nu-mi vine sa cred ce fain era acolo. Cat de curat, cat de civilizati pot fi. Am fost si cu metroul si n-am avut niciun moment de nesiguranta. Si nici macar n-am selectat cele mai faine poze, ca fiind atatea e greu de ales.:)
            Va recomand sa mergeti la Praga, o sa va indragostiti! 
          PS: Zi faina sa ai!:)

Un comentariu: