;

miercuri, 18 aprilie 2012

MasterChef? Anyone?

        daca e marti e MasterChef...
        m-am uitat aseara si m-apuca asa un dor sa fac ceva fain de mancare. ieri concurentii au pregatit masa pentru o nunta, a lui Edi Stanciu, coregraf la Dansez pentru tine si ma intrebam daca ei sunt atat de buni sau e vorba despre inconstienta crasa, ar fi putut sa strice ceva pe acolo. na, eu nu merg niciodata la nunta (sau altundeva) sa mananc, ba mananc de acasa, ce-i sigur ii sigur :) dar la evenimente cu invitati multi as muri la gandul ca mancarea n-a iesi tocmai cum trebuie.
         io n-am vazut CHEFII sa guste inainte sa dea drumul la ornat farfuriile si mi se pare NOT ok. ce nu pricep io la emisiunea asta e ca bucatarii trebuie sa stie totul din cap (cantitatile) atunci cand pregatesc ceva.  io nu vad rostul  memorarii acestor ingrediente.
        na, eu am tinut cu echipa albastrilor. care a pierdut. haos a fost in ambele echipe, ce nu pricep eu cum se furau alimentele gatite... cred ca asta trebuia filmat si clarificat la fata locului nu lasate asa la voia intamplarii ca mi se pare frustrant pentru cei implicati (si acuzati). pentru mine ar fi fost interesant sa existe penalizari si din partea chefilor, ok, invitatii au avut un cuvant de spus dar CHEFII nu? unde-i feedbackul? CHEFII de ce nu au votat?
        cred si eu ca pentru prima sarcina de grup a fost foarte greu ca si lider pentru ca nici ei nu stiau cantitati (cum sa nu stii cat orez ai pus la fiert???) si sper ca au invatat ceva din asta. liderii au fost egali, parerea mea, rosii au avut noroc ca au avut voturi mai multe sau hai sa nu zicem ca au avut noroc, sa zicem/admitem ca au gatit mai bine...
      azi am fost la niste cumparaturi si mi-am luat un cutit fain :) care, parca vad, ca o sa gateasca singur :) ma inspira master asta :)
      Hai salut! astept sa vad ce-a fi saptamana viitoare :)  Ziua buna :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu