;

marți, 3 aprilie 2012

Plantam fapte bune in Romania...

        sambata am fost sa plantez copaci langa Ardud, judetul Satu Mare. a fost foarte fain. de abia astept sa creasca mari. in doua ore jumatate am plantat vreo 60 de frasini, doi oameni. n-am facut eu gropile, eu doar am plantat. :) n-am avut mai mult timp dar o sa mai mergem :)
          mi-a placut mult de Lizzie, cainele unor prieteni, mergea si sapa in fiecare groapa, funny :D. funny. funny.
        am aflat cum se planteaza copacii: se pune pamant pe radacina, se preseaza, se mai pune o data si se preseaza iar si apoi se astupa groapa. nu stiam :) mi-a placut cum a zis padurarul ca astia o sa se prinda aproape toti c-au fost plantati cu dragoste :) 
         au mai pamas de impadurit cateva hectare. tu ce mai astepti?

PS: informatii despre campanie aici.

2 comentarii:

  1. Hai sa punem lucrurile intr-o alta perspectiva:

    - baietii fericiti taie sau fura padurea si fac un leu de trei din asta, pe care il vara in jeb.

    - fraierii (citeste voluntarii) replanteaza locul distrus, pe banii comunitatii, cu munca lor.

    Matematic, mie imi suna asa "baietii fericiti fura banii/munca/timpul comunitatii"

    Altfel, situatia este super ironica si efortul inutil. Un alt exemplu similar este let's do it, romania - degeaba cureti gunoaiele de pe malul raului si de la marginea padurii, daca nu cureti prima data gunoiul in care s-au imbacsit neuronii societatii.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, baieti fericiti o sa tot fie... asta nu iseamna ca trebuie sa fim nepasatori. da, eu, fraierul am participat si la Let`s do it! pentru ca uneori e nevoie si de exemple pozitive. pentru ca am participat si eu au mai venit si alti prieteni.si o sa mai merg. da, eu cred ca ar trebui mobilizati copiii, tare de tot la actiunile astea, pentru ca daca inveti de mici ca trebuie sa ai grija si cand vei fi adult vei ingriji. Cand ii vad cum se leagana de toti copacii, cum arunca cu hartii si stanioale cu mama /tata tinandu-se de mana, sau din masina numa` mor...
    efortul nu e inutil, parerea mea, si pe langa ca fac o fapta buna daca se mai si educa e grozav.

    RăspundețiȘtergere