;

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Paste fericit!

        Sfintele Sarbatori sa le petreceti cu multa bucurie, sanatosi si voiosi, alaturi de cei dragi! Paste fericit! 

               
PS: ca niciodata azi am terminat la pranz cu toate pregatirile. asa ca mai spre seara m-am gandit sa pictez niste oua ca n-am mai pictat niciodata.am pictat trei oua si e tare greu :). na cand nici talent n-ai, nici pensule subtiri... iese ce iese. acceptabil.  m-am gandit ca o sa fac trei oua pastel... si-am facut unu verde smarald :D. asta ca sa vezi ca nu iese ce-ai gandi. mda, o sa imi cumpar pensule ca lumea si data viitoare poate mai ajuta si alea. it was funny :)
        
       da, oul din mijloc e foarte frumos, l-a facut Dan :)
       eu le-am facut pe ala cu Mitzan, ala galben cu buline :) si pe cel cu flori.

2 comentarii:

  1. Sunt frumoase !Dar si aranjamentul le mai pune in evidenta frumusetea.Felicitari si la anul te asteptam cu altele si mai superbe.Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere