;

vineri, 20 aprilie 2012

facebook? ma inspira :D

mda... tot am zis eu ca facebook e o prostie. Mare... Daaar, surprinzator, multe chestii bune si funny am aflat de acolo... 
          ieri am descoperit un loc la care vreau sa ajung, cine stie poate, in "vacanta" de 1 mai, vezi aici Lacul albastru. Vreau sa imi gasesc si o padure de narcise pe aproape, hmm precis nu-i zice padure :D, o poiana de narcise ca asa de faine is, tocmai am primit cateva :). so, trebuie sa cautam narcisele si sa le combinam cu lacul :). kind of 3 in 1.
         Alta chestie minunata cetita acolo "in ciuda vechiului proverb Nu luati problemele cu voi in pat, multi barbati inca continua sa doarma cu sotiile lor".  
          No comment. :D
          S-aveti o zi super! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu