;

vineri, 6 aprilie 2012

Gaseste inspiratia in tot ce te inconjoara cu internetul mobil de la Orange!

         traim vremuri grele :D. Avem nevoie de tablete... unii iau paracetamol, altii vitamina C, eu vreau una conectata la Internet,  asa ca m-am inscris si eu la concursul organizat de RoBlogFest si Orange & Compania SC Knopad Software SRL Bucuresti care a initiat o campanie intitulata "Gaseste inspiratia in tot ce te inconjoara cu internetul mobil de la Orange!"
          Internet mobil? Mda, daca esti pierdut in spatiu (ca mine) internetul  mobil e cel mai bun prieten. La ce mi-a folosit?  In varf de munte sau in oras gasesti o harta sau orice alta informatie de care ai nevoie rapid. Internetul mobil e super atunci cand vrei sa fii alaturi de prietenii tai pe mess`& facebook&...cand vrei sa iti citesti mailu` sau cand vrei sa stii ce evenimente sunt in zona, daca vrei sa citesti retete sau stiri internetul mobil e o solutie la indemana. La ce mi-a mai folosit mie? O data, la o bere, ne haraiam in legatura cu daltonistii, ce culori nu disting ei si cum nimeni nu ceda am intrat pe dexonline.ro si  s-a facut lumina :D.
         Asa ca... daca ai acces la informatie oriunde si oricand esti grozav. Gaseste si tu inspiratia in tot ce te inconjoara cu internetul mobil de la Orange!
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu