;

joi, 22 septembrie 2011

Melancolie

obisnuiesc sa imi scriu, din carti, tot felul de chestii care imi plac. citate. am o gramada de hartii si hartiute. cand mai dau de ele imi face o reala placere sa le recitesc. ieri am ajuns la un birou care a fost al meu acum cativa ani si am gasit lipite trei citate scrise de mana mea. mi le-am dezlipit+ recuperat. inca imi plac. 
  •     "Daca timpul ar avea frunze, ce toamna!" Nichita Stanescu     Mda. Intr-adevar. Ce idee frumoasa :)
  •     "Leaga doua pasari una de alta... // Desi au patru aripi...//   Niciodata nu vor putea zbura"     habar nu am cine a scris-o, asa parca imi amintesc ca am citit-o in revista Familia, la debut, parca vad pagina aceea. poate bat campii cu gratie, imi pare rau ca nu pot scrie cine e autorul.
  •     "Analiza este uneori un mijloc de a te dezgusta in detaliu de ceea ce era suportabil in ansamblu"  Paul Valery. 
habar n-am ce ganduri aveam atunci de mi le-am pus astea pe birou. si nu stiu nici ce analize faceam :). si mi-am amintit de peretele de langa patul meu de la caminul studentesc.ce de citate aveam lipite si acolo :). multe din Nichita Stanescu. si... mi s-a facut dor :) . si...

2 comentarii:

  1. "Leaga doua pasari"... e, dupa cate stiu eu, un aforism (zen oare?), asa ca e putin probabil sa-l poti atribui cuiva. stiu ca la noi a fost folosit la descrierea unei carti a gloriei tate (http://www.piticipecreier.ro/carte/68670-Iubire-fara-suferinta.html)

    RăspundețiȘtergere
  2. se prea poate. mie mi-a atras atentia. mi-a placut. imi place :)

    RăspundețiȘtergere