;

vineri, 9 septembrie 2011

Gradina Zmeilor si Gradina botanica (jud. Salaj)

        La Jibou (judetul Salaj) este o prea frumoasa Gradina Botanica. Am poposit oleaca sa ne incantam sufletul.  Mie mi-au placut mult nuferii. De toate culorile :). Langa nuferi erau o gramada de broscute care sareau de indata ce te apropiai de ele. Erau haioase. Sareau cam un metru in sus.  Cred ca astea erau campioanele, ca am mai vazut si care se furisau in apa si se auzea numai trosc sau pleosc! 
Tot aici sunt si caprioare, cerbi si porci mistreti. Mi-a placut gradina asta. Dar tot aia din Cluj ramane No. 1! 
 

Bine, mai recomand un loc frumos. Se numeste Gradina Zmeilor. Mergi cu masina dinspre Cluj spre Zalau pana in satul Galgaul Almasului, nu-i departe de Jibou, la vreo 8 km. 
 Aici, la Gradina Zmeilor, sunt niste formatiuni interesante, majoritatea botezate (adica cu tablita langa ele, ca sunt convinsa ca au toate nume!) ... Zmeul, Zmeoaica, 4 Calugari, Mosu, Acul Cleopatrei... roci vulcanice. Sunt niste stanci foarte mari. Au forme diferite.  Este aici si o grota. Flori frumoase. Mure. Macese. Am vazut si o soparla maaaare. 

De aici mai poti face ceva traseu de vreo doua ore, scria pe tabla, prin padure. Ramane pe alta data. Mi-a placut ca era padure de fagi. Si plin de ghinda pe carari. Acolo am simtit ca e toamna.Iar! :)

PS: O zi super sa ai si weekend frumos! >:D<  
ma-ntreb ca are de nu ma lasa sa aliniez textul cum vreau eu, numa centrat. bine, centrat sa fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu