;

vineri, 23 septembrie 2011

Absint :)

             Dupa doua luni de zile am desfacut sticla de absint.Frumos arata. Absintul (nostru) o licoare verde, verde frumos si 70% alcool. Made in Cehia. N-am mai baut niciodata.Voiam sa vedem ce trairi aveau impresionistii. Oare cat beau ei? Am baut un shot. Ne-am documentat inainte pe net cum se bea si am ales stilul  clasic :D. Asa am primit recomadarile cand am primit sticla cadou. "Beti asa, nu va prostiti cu zahar si cu flacari". Am vrut sa vedem ce e cu flacarile, dar apoi am zis ca nu tre sa dam si foc la casa. 
             Ziceam ca am baut un shot. Ce sa zic, ii criminal!!! Trei inghitituri.  Prima inghititura mi-a ars esofagul. A doua mi-a amortit limba. A treia, esofag+stomac, simteam ca arde. Are un gust puternic de anason si se mai simt niste plante, poate menta... Are gust rau. Na, daca iti place anasonul e ok.
               Mie mi-au dat lacrimile. Da, eu sunt o delicata:).
               Nimeni n-a mai vrut shot-ul nr. 2. Semn ca e tare bun! :)
             Na, ma gandeam eu ca nu o sa imi placa pentru ca nici palinca nu pot bea. N-am baut niciodata, doar am gustat-o, tot felul de soiuri alese si tot degeaba.  

             

6 comentarii:

  1. Oooo, felicitari, ai gustat absintul!

    Eu am acasa 3 sticle: verde, rosu si negru, fiind culorile!

    Dar sa stii ca poti sa-l si... flambezi, ii dai foc la shot, lasi 1-2 secunde sa arda, sufli sa stingi si dai pe gat, unii din prietenii mei au antecedente cu asa ceva, ba chiar avem si filmari.

    Oricum, nu e nevoie sa sufli ca flacaruia aia in contact cu saliva oricum se stinge si e mai palpitant asa :))))))

    Acum iti urez la mai mare, ceva mai mare de 70% alcool, iti recomand, ma rog, una din recomandari, romul austriac Stroh, are 80%, are o aroma dementiala si nu-ti dai seama ca bei un ceva dublu cat whiskey-urile la procentaj!

    Doar cand te ridici de pe scaun zici... "si totusi se invarte!" :))))))

    Mai am si alte recomandari dar sa le luam pe rand, asta e urmatorul tau task si pe urma iti mai povestesc! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum rosu si negru? Yo-nutz, tu ai altceva, spune drept! Eu stiam ca absintul e doar verde. Domle` cata ignoranta! Prietenii tai au si supravietuit? Adica, au mai vazut si ei filmele :D? Si tu te-ai lasat la ei? Nu pot sa cred :D. Si de la un singur shot ti se taie filmul?
    PS: Rooom? Poate ciocolata cu rom :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, rosu si negru, originalul intr-adevar este verde.

    Da, :) au supravietuit, au vazut filmele si-au continuat sa vina la petreceri.

    Nu se taie niciun film de la niciun singur shot! Trebe doar sa stii sa bei cu cap!

    Nuuu, ce sa caute ciocolata? Doar rom!

    RăspundețiȘtergere
  4. dar acum filmeaza ei... ma si miram ca daca nu mi s-a taiat filmul de la shot rezulta ca eu sunt/eram rezistenta. zi faina sa ai:)

    RăspundețiȘtergere
  5. incearca pernod-ul, are 40 grade si cred c-o sa-ti placa mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) mie imi place si tequila, poate pentru ca imi plac foarte tare lamaile. am descoperit un vin moldovenesc bun, Kahor sau Cahor.

    RăspundețiȘtergere