;

vineri, 16 septembrie 2011

Dileme cu ... asigurari

        ma rog, ca omu` care-si face iarna car si vara sanie, hop si eu, intr-o buna zi mi-am facut si asigurare de viata. ca cine stie, poate m-ajung si pe mine batranetile si numa buni or fi atunci niste bani stransi pentru concediile mele pensionare. totul e ok. acum o luna de zile primesc o scrisoare in care ma anunta ca am termen pana la 5 octombrie sa ma hotarasc daca vreau o asigurare suplimentara in caz de deces in accident de masina. mie mi se pare o aberatie asa de mare ca ma doare capu. suma e infima, sub 4 ron pe luna,  dar ideea mi se pare cretina. oi fi eu in toane proaste. se prea poate. cum sa ma gandesc acum sa imi fac asigurare pentru deces in accident de masina? precautia asta, cum ca cine stie poate cade drobu` nu vreau sa mi-o asum.
         in fine, m-a indispus ideea lor. si, ca sa nu fie numa o indispunere, azi mai primesc o scrisoare in care mi se readuce aminte de marea promotie, termen tot 5 octombrie, acum fiind o copie... a presupusului contract. nu stiu cum trebuia sa se procedeze si ma intreb cati oameni isi doresc asa ceva. Nu-i mare lucru, ca ei au facut plicu autoadresat, si  trebuie doar sa decupezi certificatul si sa te semnezi, deci comod ar fi, daca ti se pare ok ideea.         
       Si totusi cati oameni sunt curiosi de o asemenea oferta, care parca-i gratis??? Cine? Numai mie mi se pare o mare Tampenie? Mda, mi-ar placea sa vad niste statistici. 
        De ce nu se face asigurare in caz ca mori de ras?  
        

2 comentarii: