;

sâmbătă, 30 aprilie 2011

O săptămână "ca oricare alta"

         O săptămână scurtă. Și plină. Pur și simplu. Luni Paști, family, prieteni. Marți liber. Prima zi de serviciu joi.Vineri zi scurtă. Miercuri am fost la Budapesta că a venit "americanu" acasă. Drumul a fost cu un pic cu peripeții, chiar oleacă :) Să zic și eu că au drumuri bune și că la ei e curat, mai curat ca la noi, chiar nu-mi vine. Dar e adevărat. Plin de fluturi. Apoi acolo la aeroport... păi daca de acasă știam că pe aeroport îl cheamă Ferihegy, ceva de genul ăsta, acolo ce să vezi că-l cheamă Franz Liszt 1 și 2.... Dacă-i logic, îi logic, nu comentez... Mda, la aeroport așteptarea e tare lungă. Toți veneau numai americanii noștri nuuu. Enervant să stai acolo, oamenii vin din concediu, bronzați și radioși, pleacă în concediu... momente emoționante la tot pasul, mi-era cam greu să stau cu ochii deschiși că mă emoționau și pe mine niște străini... Hmm. Na bucuria reîntâlnirii :D. Nopți nedormite. Yahtzee ;). Taaare jocu ăsta :D. Eu am câștigat. Norocul începătorului. Trei yahtzee :D!!! (pour le connaisseurs)
         Plus nunta secolului. N-am avut vreme să mă uit, am văzut puțin și mi-a plăcut ce am văzut.Să fie într-un ceas bun!  Mă distrează doamnele cu pălăriile lor! Deja s-a făcut un top al celor mai frumoase pălării! Oameni cu mintea odihnită, ce să zic :) Mi-ar fi plăcut să fiu la Londra azi. Tare de tot.
          Și cum tre să fie echilibru, printre atâtea bune trebuia să umbrească ceva... mda, despre asta poate altă dată. Mare-i grădina ta, Doamne!
         Și weekend iaar :)! Am karma bună :)
         Să ai un weekend minunat >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu