;

luni, 25 aprilie 2011

Într-un an, de Paști

              Îmi amintesc cu drag că o dată de Paști am fost în Gorj cu niște prieteni. Cu cortul, undeva în apropiere de Mănăstirea Polovragi, și corturile le-am pus într-o grotă. Drumul până la grotă cam anevoios și ziua pe lumină, și mai aveam și rucsacul plin cu bunătăți. Apoi, în noaptea de înviere n-am mai coborât la Mănăstire, deși mi-ar fi plăcut, dar probabil că am fi picat în prăpastie :) așa că am rămas la corturi. A fost frumos. A doua zi am coborât lângă mănastire, nici azi nu-mi explic de ce nu s-a procedat invers, și la marginea pârâului am făcut friptane. Adusese cineva carne pentru grătar, și hai ghici cu ce băteam carnea? Zic eu, cu niște pietre... ca-n Fred și Barney! :D
              Christos a înviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu