;

joi, 7 aprilie 2011

Câine, câine, şi iar cîine! :)

Despre cîini... mie imi plac câinii. Da... nu ştiu care-i faza, acuma toţi au câine, îşi iau câine, primesc câine... Îmi amintesc că am avut un câine, că m-a muşcat un câine, că era să mă muşte nişte câini azi vară, la munte, lângă o stână... foarte magică senzaţia să îi vezi spumegând langă piciorul tău :D, că în parc m-am aplecat să mângâi un căţel funny cu o coadă albă care era ca o antenă  şi nici n-am clipit că m-a lustruit şi pe ochelari :).
Na, cică test de verificare a dragostei necondiţionate:  ia-ţi nevasta şi căţelu` şi închide-i pentru două ore în portbagajul maşinii şi după două ore eliberează-i şi vezi cine se bucură când te vede?
                                                    O zi frumoasă şi ţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu