;

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Despre horoscop

          Nu știu alții cum sunt, dar eu, mie... mie in ultima vreme mi s-au întâmplat multe lucruri bune. Deși astrele-mi erau nefavorabile, claaar, pe față, am făcut imprudența de a asculta o previziune sumbră, pe juma` de an,  la TiVi, din întâmplare, butonând telecomanda. Eh, mi-am zis asta e! Românul s-a născut fatalist, oricum, se știe!!! Și cum eu sunt român (verde)...  mda... No comment. Și totuși. :)
          Eu nu cred în horoscop. Am eu o idee, bună și fixă (evident) despre horoscoape. De când un amic de-al meu, care lucra la un ziar local, făcea horoscopul la bere cu tovarășii lui nu mă mai ostenesc să citesc prin ziare. Am citit tot felul de chestii, prin diferite horoscoape despre mine.Unele sunt tare funny. Horoscopul florilor. Sună pur și simplu amazing. Îmi doresc să citesc horoscopul prăjiturilor. Sper să nu fiu tiramisu!!! Sau cremeș! Aș putea fi o savarină? Please! Please! Pleeeeaaassseee! Sau baclava? Sau?
          Aș putea zice că cel mai apropiat mi se pare Zodiacul chinezesc.
          Nu știu dacă asta mi se trage de la faptul că în primele trei rânduri scria ceva de genul  că nativii mei scriu de obicei cu mâna stângă și sunt deștepți =)). Cum m-am regăsit în asta, cu umilință și modestie recunosc =)), am purces mai departe și am dat verdictul că : da, e o carte minunată. Serios, acum, e o carte bună. Mi-am făcut obișnuința de a citi la început de an Zodiacul chinezesc și găsesc că e ok. 
        Noapte bună! >:D<
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu