;

luni, 25 aprilie 2011

La mulți ani!

                  Am umblat azi cu trei baloane colorate pe stradă. Azi finuța mea a împlinit un an! Ei nu-i plac baloanele, ba mai mult i-i chiar frică de ele :D!!! Na, să trăiască la mulți ani cu sănătate și tot ce-i mai bun îi doresc să i se împlinească! Așa că m fost azi și la chef de pitici :), și tortul a fost frumos. Precis și bun, dar eu nu am mai putut după aste zile grele să mă mai încumet și la așa ceva. Ea n-a vrut să sufle în lumânare, da un deget și-a băgat în tort. Apoi, m-am dat azi cu calul de lemn și cu tricicleta.  Am zdrăngănit la chitară. Am râs din toată inima.
                   Bineînțeles că am fost stropită azi, conform tradiției, dar pe mână, nu pe cap cum ar fi trebuit. Că doar nu putea să fie totul roooz azi!
                   Noapte bună și ție! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu