;

luni, 14 noiembrie 2011

Un film bun, altul prost

          zilele astea n-am avut stare sa fac nimic. sa ascult nimic. sa nimic. weekendul asta, sa-mi omor timpul, m-am uitat cica la doua filme. unul, The Adjustment Bureau, interesant, dupa un roman de-al lui Philip K. Dick. Interesanta abordare si filmul te tine. Problema liberului arbitru. Si cum se termina va invit sa descoperiti singuri.           Apoi, alt film Without Men, o catastrofa. Eu una n-am biruit numai vreo jumatate de film.Si asta cu mari eforturi. E ceva de groaza, vad acum ca IMDB-ul zice ca e si comedie... da, o fi, cine stie, pe mine nu m-a amuzat deloc. Ba, mai mult, am zis ca asa prostie de mult n-am mai pomenit. Cica e cotat cu 2.7 puncte, deci e un film slab (tare slab, ingrozitor de slab), nu va pierdeti vremea. Ma intreb, retoric desigur, de ce si-a asociat Eva Longoria  numele cu filmul  acesta. 
          Mda. S-aveti o super zi. Miroase a iarna si asta pe mine ma bucura.
          
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu