;

luni, 7 noiembrie 2011

Secretul

          Cam acum o saptamana, m-am uitat la filmul The secret. Mi-a fost recomandat si mi s-a zis ca trebuie sa ai starea potrivita ca sa te uti la film. Si m-asteptam sa fie o drama. Habar n-am ce-o fi vrut sa zica cu starea potrivita, nici azi. Filmul nu e o drama, e o revelare a secretului care ne-ar putea schimba in bine viata, tuturor. E o chestie de gandire pozitiva. Zice in filmul asta ca daca stapanesti secretul poti sa faci si sa obtii orice iti doresti (sanatate, bani, casa, masina, succes...). Totul e sa cunosti si sa aplici secretul, secretul= Legea Atractiei.Adica, tot ceea ce ni se intampla, ni se intampla pentru ca este atras de noi.Este vorba despre gandurile noastre care atrag ceea ce ni se intampla si trebuie, deci, sa ne clarificam scopurile pentru ca gandurile devin lucruri. Si trebuie sa gandim pozitiv ca sa atragem energii pozitive.
          Lucrurile rele care ni se intampla tot noi le atragem. Asta chiar m-a enervat.
Ideea e ca trebuie sa iti reprezinti in minte ca ai de toate, ca esti fericit, si universul lucreaza.Gandurile transmit niste unde.Nu trebuie sa te gandesti la ce NU vrei, ci la aceea ce vrei. Undele alea lucreaza. Mama lor de unde!
         Filmul nu-i rau. Acum eu stiu secretul.Il stiti si voi. Inca nu mi-am stabilit scopul maret. Urmeaza sa ma concentrez puternic si pozitiv. Sa vedem :D
         Filmul e cam lung pentru mesajul acesta. Adica intelegi mai repede cum e cu legea atractiei.
Poate pentru asta trebuia sa am eu o anume stare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu