;

miercuri, 16 noiembrie 2011

Playboy

           mie personal imi plac oamenii excentrici. ii admir pentru indrazneala de a fi altfel decat marea masa. o pata de culoare in griul monoton e tare binevenita.oricand. un excentric roman e si Radu Mazare. pe mine ma distreaza omul asta. e un playboy.are asa un stil de carpe diem pe care nu se sfieste sa il impartaseasca celorlalti. psihologii precis l-au desfiintat pentru diverse "imaturitati" :). mai noua poveste de dragoste infiripata cu o anume domnisoara alaturi de care a pozat pentru revista Playboy este pe prima pagina. 
          am vazut si eu coperta ultimului numar Playboy (nu mai stiu unde ca as fi pus-o si eu aici), cu Radu Mazare si imi amintesc ca scria ceva de genul eu nu platesc eu le cuceresc. si poza mi se pare totally wrong vizavi de mesajul transmis. deci... Radu Mazare sta pe o sofa si trei gagici se uita aiurea, niciuna n-are privirea atintita catre cuceritor. oare ce "sa este"? pai, poate ca in revista se dezleaga misterul copertei. o sa citesc si eu revista ca m-a facut curioasa. asa revista sa aiba o coperta aiurea?
          ma rog, nu m-am uitat eu la ce trebuia, precis:D, niste masculi ar zice ca e mishteaux asa, cu trei gagici goale, nu conteaza unde se mai uita daca ele sunt acolo.

2 comentarii: