;

joi, 3 noiembrie 2011

Chestii pozitive, despre pantofi

          Tocmai am citit un articol in revista Click pentr femei intitulat Ce spun pantofii despre tine. Asa articol pozitiv n-am citit de mult.Am avut asa un zambet larg :D
          N-am avut rabdare sa citesc tot pentru ca lucrurile importante sunt evidentiate, am citit pe diagonala.               Deci, fetelor... zice asa:
1. Preferi pantofii cu platforma? Esti pragmatica si activa.
2. Cu toc mic? Esti optimista.
3.Tocurile inalte? Esti puternica.
4.Balerinii? Esti ambitioasa.
5.Pantofi sport? Esti dezinvolta, lider.
          Prin urmare concluzia mea este ca toate femeile sunt minunate :D si ca pantofii lor spun numai lucruri bune si adevarate. Na, acum serios, a auzit careva pantofi mintind? 
          Baietilor le zic atat doar ca aproape toate femeile au din fiecare fel cel putin o pereche. Deci nu vor da gres. O vor gasi pe cea minunata :) Succes.

4 comentarii:

  1. draga mea istraterestra.....acum intrebarea mea pt tine....u cate perechi din fiecare ai?:D....ca mai ambitioasa puternica optimista etc etc :D nu am vazut pana acum....asta spun din ce am observat in alea 2 zile:D....acum nu stiu cum esti in restul:))

    RăspundețiȘtergere
  2. si oricum cred ca aveai si in rucsac in caz de iti trebuia o pereche pt alta stare:))

    RăspundețiȘtergere
  3. poi da. aveam. nu e bine sa ai numai una. vezi ce-a patit Andrei :)

    RăspundețiȘtergere