;

marți, 29 noiembrie 2011

Lenea

        am auzit ca "lenea e sinucidere blanda" (Nicolae Iorga). cred si eu. de lene nici n-o sa mai explic nimic. mi se pare asa o idee draguta, astia de la ING mi-au trimis mail ca trebuie sa imi schimb cardul curand si ca, daca vreau, pot sa mi-l personalizez gratuit, adica sa imi aleg eu o fotografie din arhiva-mi personala sau din ce sugestii ofera ei. am primit mailu` de vreo doua saptamani (fie patru) si inca n-am catadicsit sa caut nicio poza. da, de lene. na imi amintesc si noaptea si la serviciu, ziua nu...  apoi... m-am gandit totusi (sa gandesc nu mi-e lene) sa fie una cu Mitzanul (zis si Botticelli, mai nou) sau cu niste munti (Carpati) sau lacuri, ca nu degeaba fac poze cand fac. am o gramada de gramezi de poze.
          mda, greu de decis :) E o decizie pe termen lung. Tre sa aleg cu grija :D. Tare greu mi-i!

Later edit: 
    pe cand gasesc o poza intru pe site-ul ING si primesc un mesaj "intristator" :D, ne pare rau dar ati aplicat atat de multi si nu mai avem carduri :) , eventual mai incolo, pana in 27 decembrie... na n-am pierdut nimic, macar m-am uitat la niste poze faine de tot, de-ale mele. nu ma gandeam ca vor "aplica atat de multi". na, vad eu daca mai am chef de cardul lor sau primesc tot cu norisori. whatever :)
    iar am facut portofele. le-am mai imbunatatit oleaca aspectul. rotunde n-au iesit nici astea. nici macar n-am incercat.astea le-am facut ca sa-mi dovedesc ca nu mi-i lene. mi-a luat ceva timp! tare bune. mai fac

   am povestit cu un director de inchisoare. zicea ca, la inchisoare, nu e cum credem noi cu sobolani si rauri de apa ce curg pe la picioarele detinutilor!  :D si ne-a invitat la Portile deschise. io chiar n-am curiozitati din astea. povestea  frumos. da, chiar, cine crede astea cu sobolanii? sa ridice mana sus, asa...
    hmm, si tu Brutus?         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu