;

miercuri, 20 iulie 2011

Masina viselor mele

              Masini... nu ma impresioneaza masinile mari sau marca. Inteleg utilitatea jeep-urilor si uneori zic si eu ca n-ar strica unul. Dar rar. Mie nu mi-ar trebui unul.  Mie imi plac broscutele. Intotdeauna mi-am dorit o broscuta. Oac-oac. Mi-s dragi si intotdeana intorc capul dupa ele. Imi plac broscutele alea personalizate.Umbla cateva prin Satu` meu. Imi place ca stapanii lor le si numesc oarecum dupa asemanarea lor: Bub, Bug, Oac... este una pe care o cheama Cah, :) , si ma duce cu gandu la ceva chioras,  habar n-am la ce s-a gandit stapanul broscutei sau daca a fost o intamplare ca e Cah sau Câh :D.
               Uite-o si pe asta, uite cum arata! Apoi, cum sa nu-ti fie drag de ea...?
                                    
          Masina viselor mele e o broscuta care merge unde vreau eu! Daaaa :)
PS: Sa ai o zi super! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu