;

sâmbătă, 16 iulie 2011

Homo religiosus

         Citesc pe net si ma minunez, cica un austriac, nu i-am retinut numele,  s-a chinuit mult pana sa aiba permisul auto din cauza fotografiei. El este membru al "The Church of the Flying Spaghetti Monster", biserica ce neaga ideile crestine dar care accepta ca universul a fost creat de un invizibil "flying spaghetti monster". Foarte tare.  :D Cu credinta oamenilor nu-i de glumit. Punct.
          Bine, datorita legilor permisive din Austria cu privire la libertatea religioasa, austriacul acesta fericit are o poza minunata. El are pe cap o strecuratoare! O fi rau? O fi bine? Eu m-am distrat cand am vazut-o. Tare rau imi pare ca n-am salvat poza...  Ma-ntreb ce alte culte interesante exista si prin ce se diferentiaza. Asta cu strecuratoarea m-a dat gata, ma-ntreb cum stau la biserica, toti cu cate o strecuratoare in cap? Sau numa la sarbatorile mari? 

 PS: Salutare. Sa ai o zi super! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu