;

marți, 26 iulie 2011

Harry Potter si talismanele mortii (partea a 2-a)

            Mie Harry Potter mi-a placut de la primul volum, pana la ultimul. Aventurile micului vrajitor si ale prietenilor sai m-au fermecat din prima.Am invatat niste cuvinte noi, inexistente si nefolositare din cartile astea, m-am bucurat o data cu eroii cartii cand binele a invins raul, cand varu` Dudley a patit-o...  Mi-au placut si filmele, si faptul ca i-am vazut pe eroi crescand, aceiasi. M-ar fi enervat sa vad o alta Hermione... sau un alt Ron sau un alt Harry. 
            Acum am vazut si ultimul film la cinema. Azi a fost ziua cea mare, filmul 3D :D, efecte speciale. Mi-ar fi placut sa fie mai multe. Asa sa-mi stea inima-n loc :).Mi-a stat oleaca, dar nu destul. Filmul asta daca esti fan HP iti merge la inima. Altfel, daca n-ai citit cartea, n-ai vazut prima parte io zic sa stai acasa. Nu de alta dar ai putea sa le strici cheful celor care se bucura cand Ron si Hermione se saruta, sau celor ce discutau cu personajele, Harry nu fi prost!, oftau sau se bucurau! 
           N-o sa povestesc filmul, zic doar ca daca credeti "in magic" trebuie sa mergeti la film. E fain! :)   

2 comentarii:

  1. seria de carti HP mi-a placut si mie mult - inca le mai avem in biblioteca - dar cu filmele sunt mai circumspecta. e prea multa violenta in ele, regizorul (sau sunt mai multi?) exacerbeaza scrisele si cred ca per total povestea pierde mult din farmec. ma mai supara si modul in care duc aventura inspre comercialul accesibil publicului american. de la HP2 n-am mai avut rabdare sa vad ecranizarile, nici macar pe bucati. poate experienta 3d sa merite.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cartea bate filmul. mie volumul intai mi-a placut cel mai mult. eu am prins drag de personajele din film, au depasit in bine,modul cum mi le imaginam eu citind.

    RăspundețiȘtergere