;

joi, 21 iulie 2011

Curcubeu :)

         Anul acesta sf. Ilie nu s-a dezmintit. Mama ce zi. Zapuseala. Canicula. Soare. Nori. Ploaie si vant. :D Tunete. Traznete. Ce fulgere :D! Mitzanu, ingrozit de tunete, nu stia pe unde sa se mai ascunda sau cum sa se lipeasca de sufletu meu. 
         Apoi, prilej bun sa-mi scot pelerina Hello Kitty la plimbare. O racoare placuta. Si, pentru ca I love happyendings, hai ghici.          
Curcubeul! :) Oleaca de curcubeu ca era tare innorat dar numa bun pentru corasonu meu. Mi-ar fi placut sa-l vad intreg, semn ca ar fi fost senin... Eu cred ca toti oamenii zambesc cand vad curcubeul. Is that so?
          M-am uitat azi la Harry Potter si talismanele mortii, partea I, ca merg sa vad partea a 2-a la cinema. De abia astept :)!
PS: sa ai o zi super :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu