;

vineri, 17 iunie 2011

Schopenhauer, Frank Sinatra si Istraterestra

            Ieri. Era o conversatie.Banala. Stateam de vorba cu un electrician si umpleam niste timpi morti, Alandala. La un moment dat imi zice "tu ai citit multe carti de filozofie"... asa tam-nesam ca nu discutam chestii deep. Mi-am zis ca avand si simtul umorului, poate glumea... asta nu putem sti. Parea serios :D
             Ma indoiescus ca am afisat vreo mina de om preocupat de vreo filozofie, se discutau aiureli.Vorbea mai mult el.  Filozofia lui era ca adevarata scoala e scoala vietii :) Si nici macar nu mi-am dat cu parerea, pro sau contra.
           
              Mi-am amintit de poza asta si mi-a venit sa rad, ca ma simteam ca Frank Sinatra, nicidecum ca Nietzsche...
              Mda, avem cu totii niste tipare si ne inchipuim ca altii intra in ele. intra sau nu intra, nu coteaza. Totul e in mintea noastra.
           
 Salutare >:D<. O super zi sa ai! Toate cele bune.





PS: si ca mi-am adus aminte de Frank Sinatra, iaca cantec fain si speeer s-ajung la New York one sunny day :) Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu