;

sâmbătă, 18 iunie 2011

Bratara prieteniei :)

           Eh da, nu-i usor sa faci bratari complicate. Iaca m-am straduit, numa nu-mi iesea ceva, am invatat sa fac si modele simple, cu 4 si cu 3 fire intre timp, am facut doua bratari cu 3 fire :), da astea is pentru incepatori =))... si eu incepator eram acum o saptamana :P, ma scuzati...  Mie imi statea mintea la asta cu 8 fire cum a facut Teo. am mai avut doua tentative dar m-am enervat ca ceva faceam aiurea, era ca in Mesteru Manole, faceam si desfaceam, faceam si desfaceam :)
           So, azi noapte m-am apucat si azi dimi am continuat. Uite ce a iesit. Habar nu am aia ce au experienta in cat timp o fac, mie mi-a luat ceva timp, dar probabil ca fiind prima facuta, pana am inteles cum se face modelul...
                     Soo... I`m good :) It`s party time. Sa ai un weekend fain! >:D< Cu drag, Eu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu