;

joi, 9 iunie 2011

Facebook-ul meu

            Daaa, mi-am facut cont pe facebook. cu toate ca eram sooper-anti, din varia motive, mi-am facut cont. Sigur ca nu am nici cele mai vagi notiuni despre facebook, nu stiu in ce fel imi va "afecta" cotidiana existenta cert e ca am facebook. Asa ca da, desi am zis ca nuuuu- never, ca teoriile ca daca n-ai facebook nu existi mi se pareau/par super idi`, eu chiar existam :D, ma rog am eu puterile mele care sfideaza orice regula, bag de seama, u know me or not!, deeeci am facebook. Am citit atatea magarii despre facebook, cum iti fura identitatea, iti incalca toate drepturile, iti fura tooot incat n-am inteles de ce-si mai face lumea. Da, ma rog, asa e cu primitivii (ca mine) care nu inteleg! So, see you there, too. 
                  >:D<
            PS: nu stiu ce e cu like, on the wall, etcaetera :) Just wave and smile! Ma prind eu pan la urma, cos` I`m not that dumb as I look! Really. 
            Sa ai o super-zi, mai ceva ca si a mea! Si... la muuultiii ani! >:D< Cu mare drag, Eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu