;

joi, 16 iunie 2011

Eclipsele mele

              Eh da, cum traiesc unii cu impresia ca lor nu li se intampla nimic sau ca mereu lor li se intampla ceva anume, am si eu o idee buna si fixa, vorba lui Noica... mie nu mi se arata eclipsele... `Poi cand a fost eclipsa de soare de se vedea minunat de la Ramnicu Valcea eu am fost la Arad, si acolo niste nori negri, ca-n filmele cu indieni. N-am vazut mai nimic si nici in ziua de azi nu-mi explic de ce nu m-am dus la Ramnicu Valcea ca aveam cu cine merge! 
            Eclipsa asta de luna n-am prea vazut-o pentru ca niste blocuri comuniste imi eclipsau luna!!! Poate parea incredibil. M-am dus eu in stanga si-n dreapta, dar nu pan` la capatul pamantului, ca eu stau departe.  Apoi am facut si niste poze. Na, da stiam eu sa reglez aparatul cu ISO tra-la-la? Sigur ca nu stiam. Da de ce sa nu ma fi uitat eu de acasa cum se regleaza? Simplu. D`aia! Clar? Nu mai bine stai noaptea-pe-ntuneric sa incerci sa setezi? Calm, relaxat, ca doar stii ca este c-ai mai facut si era ISO... Sau nu? aha...
               De la TV... mi-a zis o prietena ca cei ce s-au certat azi s-au certat din cauza eclipsei si ca supararea va tine o luna de zile ca sunt aliniate astrele... in ordine analfabetica, de la stanga la dreapta, in ordinea numerelor de pe tricou.  Doamne, ce stire minunata! Traiasca televiziunea.  Asa ca... de v-ati certat... sorry. Acuma seara am aflat si eu ca altfel va spuneam :)
               Am vazut si eclipsa asta la televizor. Color. Aia de la Arad tot la televizor. Alb-negru. E un progres.
               Hai salut, o super zi sa ai  >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu