;

luni, 20 iunie 2011

Despre râs

            Mai nou am auzit tot felul de bancuri, unele de ras, altele de zâmbit, altele de toată groaza... Cică sună o doamnă la veterinar şi zice ca pisica ei a băut 50 mililitri de benzină, s-a agitat jumătate de oră prin toată casa şi acuma sta nemişcată pe fotoliu şi oare care o fi problema? Medicul stă, se gândeşte, şi zice "I s-o terminat benzina!" :)
            Mie imi plac oamenii care râd. Cred că oamenii râd când se simt bine, confortabil cu ceilalţi.Zicea cineva că râsul e distanţa cea mai mică dintre doi oameni. Aşa că... râdeţi! 
           Am citit undeva, cândva o mare dilemă, de ce nu râdem când ne gâdilăm singuri? Eu chiar am râs cand am citit articolul, el se voia ştiinţific :D. Mda, nu m-am gândit la chestia asta. Aşa cum nu m-am gândit nici să mă gâdil singură.  Oameni cu mintea odihnită s-au gândit.
            Să ai o zi super! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu