;

vineri, 13 mai 2011

Vineri 13 :)

          Creeed că n-am nicio superstiție majoră. Adică una care nu mă lasă să fac ceva, orice. N-am nicio treabă dacă-i marți, n-aștept să treacă cele ceasuri rele. N-am nicio treabă dacă-i vineri, dimpotrivă, vineri egal weekend, egal freedom, egal :), egal oameni dragi.  Dacă-i vineri 13 ceeee? Mă rog, n-am pățit nimic rău, într-o minumată zi de 13, așa că n-am cu ce să asociez rau 13! Ziua mea e un fel de 13, 31, sooo :)  Pisicile negre mi-s dragi. Nu tre să fac nu știu câți pași lateral - stânga ca să... nu îmi mai amintesc..Nu cred că dacă râd marți, joooi... Neah.  Atât doar că atunci când văd șoareci/șobolani morți zic în gând sau cu glas tare ” Doamne feri să nu visez la noapte!” Asta mi-a rămas de când eram mic. Nu mai știu cine m-a învățat. Da nici nu visez. So, funcționează. Altora li s-a întâmplat, și-i înțeleg dacă au rețineri :).
             Na, azi, vineri 13, o zi super pentru mine, să știi! Sper că și pentru tine! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu