;

miercuri, 4 mai 2011

Microsoft Office 2010

            Păăăi, mai nou mă confrunt cu minunate experienţe IT. Cine ar fi crezut... Microsoft Office 2010 :(... Sucks :D. Mai era şi în limba română! şi acuma e cam culmea că tre să îmi traduc din engleză în română... că eu aveam Office 2003 în engleză.
           Sooo, uite, m-am chinuit să fac  o prezentare în powerpoint pentru serviciu. De introdus slide-uri, poze, wordart merge, dar ce să vezi că nu am putut şterge slide-uri. M-am tot uitat prin meniuri dar paRAlelus, paRAlelus rămâne. Nicicum fraaate... doamne ce m-am putut enerva. Bine că m-o luminat :). Tare-ţi mulţumesc. Acuma ştiu.
           Apoi, Io cu Excel n-am nicio treabă. N-am folosit că n-am avut la ce. Dar acum a trebuit să folosesc Excel, într-o minunată zi. Că aşa e, când nu e-nu e, şi gata, şi când e vin toate grămadă. Într-adevăr e tare deştept, şi funcţional. Complex. Am făcut şi nişte diagrame mishteaux, incredibile la cât mă pricepeam eu cu calculatoarele... :D Faptul că e în română m-a torturat rău. Aveam nişte amintiri în engleză :).
           Să nu-mi zică nimeni că e uşor sau frumos. Să n-aud nimic, nicio vorbă am zis!
           În rest minunat, toate cele bune şi ţie.          
           Iar n'am timp,  da-s happy! Cu drag, Eu.

2 comentarii:

  1. Hai Ralu ca ii simplu wordul....si excelul si mai simplu, si frumos pe deasupra:D
    Daca nu mai stii ceva, da-mi de veste sa vedem cum rezolvam.

    Te pup:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, frumoooos, taaare frumooos :D. >:D<

    RăspundețiȘtergere