;

duminică, 15 mai 2011

Plăcintele mele...

         Na, ieri am făcut plăcinte cu lobodă. Foooooarte bune. Norocul începătorului, I guess. Nu știu alții cum pot să facă placinte și să fie toate rotunde sau toate pătrate, sau... Mie nu îmi seamănă două, una cu alta. Apoi am de toate formele, mi-a ieșit una rotunda, ce mai 360 de grade, incredibil. :P Am mai încercat să fac rotunde dar mi-au ieșit pătrate, dreptunghiulare, ca o stea...   Era ceva festival și m-am uitat o dată la unu de învărtea și făcea plăcinte ceva de groază. Nu știu man cum le învârtea că toate ieșeau rotunde.Și semănau tare bine.                                                                                       PS: am văzut un mac azi :D. de abia aștept să văd un câmp de maci:)!!!                                                                             Începe iar o săptămână plină de evenimente pentru mine. Aștept să fie vineri! Tare aștept. Tare de toooot :)                    Să ai o zi super-super! >:D<           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu