;

sâmbătă, 25 iunie 2011

Zilele astea...

           zilele astea... iar au trecut in goana. am fost la jaz cum spuneam, n-am stat pan la capat ca trebuia sa merg pan la Cluj ieri. La jazz super, Nadia Trohin si prietenii (sper ca i-am scris bine numele) care mi s-a parut exceptioanala. Pe langa voce avea un stil de dans, un stil de a simti muzica care pe mine una m-a dat gata.apoi M-Theory si Marius Pop, not exactly my style, era spre rock cumva, dar m-am bucurat sa il revad pe Marius, un chitarist super. A zis ca concureaza la Guitar idol 2011 si ca poate fi votat dar nu stiu unde, a ajuns in semifinala. Bravos!
            Apoi, am fost la Cluj :D, o sa pove o faza de la restaurant, doar ca ni s-a spus sa nu vrem toti papanasi ca nu sunt atatia. Ne-am hotarat la mix grill si ospataru zice initial ok apoi not ok :D, ca daca voiai mix grill apoi nu mai puteau altii sa vrea piept de pui la gratar,separat sau ceafa sau ... :D. Noi am pus si intrebari grele, daca cartofi pai sunt pentru toti? daaa, erau. Apoi desert? Da. Avem. Numa clatite. Noi ok :), ne puteti lasa sa ne hotaram ce alegem? El senin: daaa. Apoi intrebari suplimentare da clatitele alea cu ce is? Cu fineti si cu gem. De care gem? -El incurcat, de fructe? (este si altfel de gem? PS: nu veniti cu raspunsul fumat "gem de durere" ca nu e cazul) Na raspundea asta incurcat :D. Mare arta. Na daca mancare nu e cum ai vrea macar distractie sa fie! Multi de nu stiu presarati, stai sa intreb la bucatarie, mie mi-a placut :D!!! Mancarea a fost buna :D
                 Azi merg la jazz iar. S-aveti un weekend frumos! >:D<   
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu