;

miercuri, 22 iunie 2011

Concediu

            Eu visez. La concediu.
           mda, mi-am luat carte cu bratarile prieteniei. Oh, ce frumoasa e :D!!! Da, nu stiu cand o sa si fac eu din alea ca is complicate. Tare complicate. Am mai invatat sa fac un model care imi place, timp mai trebuie sa imi fac.Cand o sa fiu in concediu, in varful muntelui si nu o sa am ce face pac fac o bratara. Sa nu ma prea credeti ca nici eu nu ma cred :D.  Da o sa imi duc cu mine un model greu sa il studiez, asta da :). Credeti-ma!
           Sooo, de abia astept sa merg in concediu. Desi n-am nicio tinta anul asta, trebuie sa imi caut niste locuri minunate numa bune de clatit ochii. Astept sugestii de la cei ce-au fost in locuri frumoase din Romania. Ma gandesc cu drag la concediul de anul trecut sooo can`t wait!
            Ma gandesc de pe unde am fost unde as mai merge... hmmm, tare greu de ales ca mie in multe locuri mi-a placut! >:D< O zi super sa ai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu