;

sâmbătă, 11 iunie 2011

Prin Satu Mare

Azi, o zi ca oricare alta. Mi-am petrecut-o cu oameni dragi >:D<... Ma bucur tare de tot ca luni e zi libera. Cum am s-o petrec si pe aia inca nu stiu :) Cand ma gandesc ca incepe o saptamana scurta pur si simplu ma apuca voiosia :D.

Printre altele am fost la bowling. Joc ca un profesionist, ca o cizma, zii cum vrei, mi-e egal, eu... is setata sa daram 8 sau niciuna si o tura am castigat-o eu, belive me or not. Believe me! Na, am facut si un strike. Ma rog strategia mea inexistenta, insotita de formule, viteze, unghiuri si bla und bla  (toate inexistente, desigur) siiii gata strike-ul! Am facut si o lunga plimbare prin  Satu (asta) Mare, am facut niste poze, iata-le. Am prins si o caruta cu miri, mi-au placut caii care aveau niste clopotei care sunau ca in "sanie cu zurgaaaalaaaiiii, heeeiiii :)"
In rest, just :) :) :) :D :D :D :) :) :)
Weekend fain si tie >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu