;

vineri, 3 iunie 2011

Paparazzi, Goran Bregovici si Crin Antonescu

          Poi da, dupa concertul Roxette mi-a zis cineva ca sunt un paparazzi bun. Sunt si paparazzi rai? :) So, poze la Roxette am facut, aici la Timisoara hai ghici cine a pozat pentru mine? Poi era concert Goran Bregovici in parcul Rozelor, care arata sooper-trooper, ca e vremea rozelor tocmai, si ne-am dus si noi, si ... Goran :) pe acolo...A pozat pentru mine :)!!!
    Na, astazi l-am intalnit pe Crin Antonescu.I-am facut si lui o poza ca faceam poze in centru si eram cu aparatul foto in mana.Ideea e ca e mica lumea :)
     La horoscop mi-a zis ca mi se arata schimbari profesionale. Ce m-am mai amuzat... incep sa ma gandesc, cine stie, poate ma fac paparazzi???
     Sa ai o zi super-super :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu