;

vineri, 10 iunie 2011

Despre surprize

          Ieri, în drum spre casă, o mămică cu doi copii... Unul se milogea să-i cumpere ceva, nu stiu ce, şi mama zicea: na păi am plătit dvd-ul (mai nou se fac dvd la serbare), am dat bani pentru cadouri pentru educatoare, am plătit căminul, mâine mergi la Andantino (un loc de joacă pentru copii cu taxă), şi copilu`:
         -         Da de ce merg la Andantino, mâine?
         -         Păi, mergeţi toţi după serbare! Asta era surpriza !
         -         Şi dacă era surpriză, de ce mi-ai spus ?
         -         …ca să înţelegi că nu am bani să-ţi cumpăr...
         Mi-a  plăcut mult reacţia copilului...  “Şi dacă era surpriză, de ce mi-ai spus ?”  
Păăăăi da şi mie îmi plac surprizele. Grozav ce-mi plac! Nu-mi place să mi le strice nimeni :). Şi sunt unii care nu pot să se abţină! :) Eu poooot :p !!!
         Na, să ai o zi super :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu