;

luni, 27 iunie 2011

Mitzanu`

            Pisica mea ... ii o pisica ca oricare alta. Pisica mea e motan. Ziceam ca e ca oricare alta in sensul ca nu-s doua la fel. Adica ca toate sunt diferite. Unii cred ca toate pisicile sunt la fel. Io, sigur, nu ii inteleg. Dar probabil ca e din acelasi film (prost) in care si mie asiaticii mi se par la fel.  Mie mi-ar fi greu acolo, la ei. Cum ar fi sa am 5 colegi identici? :D. De vis! Initial am vrut sa zic ca de cosmar,ca n-alesesem bine :D 
            Unii au mertzan. eu am Mitzan! Vad acum scris numele lui si suna asa asiatic.Plus ca uneori are moaca de chinez cand isi tine urechile asa... La asta chiar nu m-am gandit niciodata. Clar. Mda.Il cheama Mitzu, de la Mitzuru, de la Mitzura... zis Mitzanu` Cine are nedumeriri va rog sa le clarificati cu Nico, pentru ca ea stie multa, multa pisicologie ! 
          Despre Mitzu numa` la superlativ se poate scrie. Verba volant, scripta manent... ca altfel il param, daaa asa faceam. 
          Sa ai o super zi!  >:D<