;

marți, 7 iunie 2011

Sighisoara

           Sighisoara un orasel tare frumos. Ma leaga niste amintiri placute de locul acesta si de fiecare data cand trec prin Sighisoara fac un popas sa-mi trag si sa-mi incant sufletul. Am prins Sighisoara in toate anotimpurile. Prima data cand am fost ningea ca-n filmele americane. Asta n-o sa pot uita.  Saptamana trecuta era senin, soare si cald.
            Un lucru nou e ca acum nu se viziteaza numai Turnul cu ceas, au mai deschis spre vizitare o camera de tortura, maaare cat o bucatarie mica, cu doua streanguri si o scara de intins. Acolo te intindea si iti dadea foc cu lumanarea la subsuori! :D. Modalitatile de tortura erau descrise pe niste afise pe pereti. OK. Intrarea in camera de tortura se facea pe o usa joasa. Scria atentie la cap. Cei ce nu citeau trageau cate un cap. Asta da tortura! In 5 minute doua capete... Mishteaux.  :D Mai era de vizitat si sa-i zic Muzeul de armuri medievale, nu mai stiu cum ii zicea, foarte frumos. Poi eu as fi putut sta acolo vreo doua ceasuri. Frumos. Apoi ne-am plimbat prin cetate, am fost pe la restaurantul unde se mai vad niste picturi originale, chiar se vad, mi-am facut poza cu armura, am urcat in cetate...
     
             Mda,ce sa zic,  frumos de tot!Avem o tara frumoasa :)
                                                            Sa ai o zi super >:D< !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu