;

miercuri, 8 iunie 2011

Busteni+Sinaia

Din seria AVEM o tara frumoasa...
               Sinaia :)


si Busteni.

          Am fost de atatea ori prin locurile astea...si tot frumoase sunt. Cred ca am vizitat de 5 ori Castelul Peles. Acum mi se pare exagerat costul biletului, 50 ron. In rest No comment. Nu era deschis Pelisorul, mi-ar fi placut sa il revad. La Busteni aceeasi gazda, super ok. Din pacate n-am putut urca la Cruce pentru ca conditiile meteo erau nefavorabile :( lucru ce m-a enervat la culme. Am vazut o pisica mishteaux. As fi vrut sa vad veverite :D dar n-am vazut. Aproape logic. =))  Asa ca am bantuit prin Busteni si prin Sinaia, frumos n-am ce zice, dar nu cum as fi vrut eu... Mda, am mancat o supa in paine, delicioasa, stiam de acasa ca acolo merg si mananc pentru ca e sooopeeeerrrr! 
           A disparut vaca Milka din Busteni! A question still remains... Cine ce-o avut cu vaca???   
                                              Hai salut, o super zi sa ai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu