;

marți, 21 iunie 2011

Frici

            Daca mi-i frica de ceva pe lumea asta... mi-i frica de oamenii prosti!  Adevarul e ca sunt incredibil de imprevizibili si prostia nu are limite. Din pacate. Na, mi-ar mai putea fi frica de urs dar, macar, in situatia intalnirii as putea juca jocul ala "play dead", poate scap:).  Da` cand ma-ntalnesc cu un prost ce joc sa joc ca sa scap? Ignorare humanum est? Aplic metoda asta cat se poate dar nu la nesfarsit. Unii cred ca daca nu ripostezi esti de acord cu prostia si prostiile lor si, in anumite situatii, nu e bine sa-i dai prostului "cutitul" ca te miri in cine sau in ce-l "infige". 
           
           In rest minunat. Sunt curajos :). Nu stiu de ce sa zic ca mi-ar fi frica?  De sobolani? Da, chiar is scarbosi. De cand am citit Cel mai iubit dintre pamanteni mi-i frica. De ei, as putea zice asta. Doua randuri bine scrise :).  Scarbosi is si gandacii, toti. Incepand de la gandacul de Colorado.Nu mi-i frica de gandaci, scarba daaa.
               Imi amintesc ca a trebuit sa ne facem insectar. Ce-o fi si moda asta cu insectaru tare mi-ar placea sa inteleg? Ce trebuie sa insufle copiilor magicul insectar? Nu stiu, eu am avut 7 animale (insecte!) acolo, am gasit un fluture gata mort, l-am implantat, mi-o dat o colega ceva de la ea, ca avea la dublu, ca la timbre, eu n-aveam ce sa dau la schimb, i-am primit pe "pretenie", mi-o prins frate-meu un greiere, am prins un gandac de Colorado. Nu mai stiu exact ce aveam. Un tezaur :)  Altii aveau un insectar frumos, dar si Eu am primit nota 10. Logic.
           
               Mda, sa ai o super zi de marti! >:D<, Eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu