;

miercuri, 29 iunie 2011

Comunicare

               de curand am fost pusa in situatia de a vorbi despre mine. cateva minute cu o persoana care vorbea despre mine, si eu despre altcineva si tot asa, lantul slabiciunilor. mda, exercitiu de cunoastere. asa aiurea mi s-a parut, asa aiurea am fost eu, mai exact, mi-am dat seama ca ceea ce am povestit despre mine nu era reprezentativ, sau ma rog, nu lucruri ce ma caracterizeaza in mod deosebit. as fi putut spune despre mine multe lucruri ok dar nu mi-au trecut prin cap atunci.ineditul situatiei. in fine :D am fost mai serioasa decat era cazul. si asta ma enerveaza la culme.   puteam comunica altfel. altceva.
         acuma citesc o carte despre comunicare. scrie acolo ca fiecare cuvant pe care il adresam unei persoane,  fie intareste, fie slabeste bunastarea fizica si emotionala a acelei persoane. Fiecare?!?! Mi-a ramas ideea asta intiparita, ma rog era si explicata acolo, ma rog e vorba despre puterea cuvintelor si nu numai. De atunci ma gandesc pe cine am slabit lately? :)
               Hai salut, sa ai o zi buna!!! >:D<

PS: La multi ani, Petre! Cu drag, Eu.

3 comentarii:

  1. Ralu, daca ti-fi amintit despre non-verbal probabil ca ar fi fost mult mai simplu. Nu conteaza cate cuvinte spui, conteaza cum le imbraci cu non-verbalul. Oricum, eu cred ca te-ai descurcat, dar esti prea exigenta cu tine:P
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D< >:D< >:D< eu exigenta? :P . te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ca abia acum vad greseala: "Ralu, daca ti-ai fi amintit...."...:))
    Scuze.
    PUPICI>:D<

    RăspundețiȘtergere