;

luni, 13 iunie 2011

Hand made sau bratara prieteniei

            Cu ceva timp in urma am vazut la Teo ca stie face bratari din ata, din alea mishteaux, colorate, cu noduri. Tare complicat mi se pare. Dar tare frumoase. Aseara am vazut pe net niste cercei hand made, super-extra, facuti din lut si pictati manual si mi-am zis ca atunci cand o sa am vreme o sa ma distrez incercand sa fac si eu. Parca vad ce purcei de guineea or sa imi iasa, dar vor fi purceii mei, nu trebuie sa si umblu cu ei daca i-am facut eu :D! Da, sigur, o sa fac si eu. Mi-a placut intotdeauna sa ma uit la oamenii ce lucra cu lut, la masa olarului si, desi n-am incercat niciodata, mi-am dorit sa o fac si pe asta.
            Asa, si vazand cerceii aia mi-am amintit de bratarile lui Teo, mi-am facut rost de niste ate, am incercat sa fac ceva si m-am incurcat :D rau de tot sau bine de tot. As putea zice ca am doua maini stangi, dar pentru connaisseuri, fiind stangace, s-ar intelege ca m-am descurcat minunat,si nuuuu, nu-i adevarat :D, deci am doua maini drepte, una mai dreapta ca cealalta, ca sa fiu mai precisa si exacta.Oricum sunt pe drumul cel bun si drept, ca am reusit sa fac doi centimetri, mai strambi asa, da unde scrie ca centrimetrii trebuie sa fie drepti? Aud? Deci, a iesit minunat. Tre sa ma intrerup, o sa imi aloc pentru aceasta minunata activitate 25 minute pe zi. Astept sa  vad cand o fi gata prima bratara a prieteniei.
                  Da, lucrurile facute de mana sunt greu de facut. Nici n-am crezut altfel. Imi plac oamenii care stiu sa faca ceva altfel, altcumva, decat multi altii.Mi se par mai interesanti. Chiar sunt. Mi-am propus ca daca imi iese bine sa mai invat macar  inca o persoana cum sa faca, mai frumoase ca si-ale mele :)
                  Mi se pare complicat desi, dupa ce prinzi miscarea, a fi sooper easy, parca vad! Think pink.
                  Mda, totu-i din incheietura :D

Sa ai o zi super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu