;

marți, 24 septembrie 2013

Mr. Nobody

          Din capul locului zic ca n-am rabdare sa ma uit la filme care tin doua ore jumatate. Asa ca l-am "rupt" in doua pe Mr. Nobody, un film interesant, depinde cum te uiti la el poate fi si un puzzle, la sfarsit te-ntrebi "ce si cum" sau zici din prima ca e o prostie. Filmul e si despre alegeri pe care le facem in viata, ai posibilitatea sa vezi "ce ar fi fost daca" alegeai planul B, cine n-ar vrea sa stie daca a facut alegerile corecte si cum ar sta lucrurile daca ar fi ales altceva? 
         Mi-a placut sfarsitul si ideea ca totul e vis si ca, poate, traim visul altcuiva. Ideea asta am avut-o si eu in copilarie, habar n-am daca am preluat-o de la altii. Posibil.
        Mda, ramai cu intrebarea "oare exist?" sau "cine sunt"?  Am auzit ca trebuia sa ma zdruncine filmul asta. Ei bine, sunt de nezdruncinat, bag de seama. Daca ar fi mai scurt l-as recomanda. Asa...lung, numai pentru cine vrea sa afle daca exista, recomad :) sau pentru cine vrea sa descopere cine este mr. Nobody, frumos construit personajul.

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu