;

vineri, 20 septembrie 2013

Fiecare cu talentul lui. Presimt ca ma trezesc talentata

          In ultima vreme am cunoscut tot felul de oameni talentati. M-am intrebat apoi care e talentul meu, de ce n-am niciunul?! din moment ce am tot auzit expresia asta "fiecare cu talentul lui".
          Stiti povestea aceea Ridichea uriasa? Mie, tare mi-i draga. Ieri seara voiam sa fac niste figurine din carton, imi trebuiau niste profiluri, pentru toate personajele din poveste. Am inceput bine. Am facut o fetita (nepoata), a iesit ok. Am facut o pisica. Uimitoare. Ridichea? Excelenta.Si am facut un soarece... adica am vrut sa fac unul. Mai intai a iesit un pinguin. Apoi o rata. Apoi un pui. Apoi m-am oprit! Radeam de fiecare desen. Radeti si voi daca vreti.
           E clar ca n-am talent la desenat soareci, in schimb, iaca pozna, am talent la desenat pasari! (Pasari imi trebuie mie? NU.) Ok. Am lasat soarecele, presimt ca ma trezesc talentata, si am desenat un caine.
          Evident, din ala cu capul patrat, cum stiti si voi, e plina lumea! Cand am vazut cainele meu cu cap patrat, hai ca este, nu fiti rai!!!, am zis ca il las si pe asta pe dimineata, ca..., asa cum ziceam, presimt ca ma trezesc talentata.
          Fiti zen!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu